Organizacja spotkań informacyjnych w 2011 r.


Lubelska Fundacja Rozwoju zaprasza instytucje i podmioty gospodarcze, w tym instytucje otoczenia biznesu, organizacje i zrzeszenia przedsiębiorców z województwa lubelskiego do współpracy przy organizacji tzw. „otwartych spotkań informacyjnych”, realizowanych w ramach projektu pt. „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu” UE
i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 Poddziałanie 3.3.1.

Przedmiot oferty

Organizacja otwartych spotkań informacyjnych, w wybranych  miastach powiatowych województwa lubelskiego realizowanych w ramach projektu pt: „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu”.

Grupa docelowa (uczestnicy)

Spotkania skierowane są do:

  • potencjalnych inwestorów prywatnych oraz
  • projektodawców - przedsiębiorców lub potencjalnych przedsiębiorców (osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej)

Ramowy program spotkania:

1.  Prezentacja celów oraz usług realizowanych w ramach projektu pt. „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu”,

2.  Finansowanie w formie inwestycji Aniołów Biznesu, fundusze typu seed/venture capital, rynek giełdowy, w tym określenie

  • kim są Aniołowie Biznesu, fundusze typu seed / venture capital,
  • projektodawcy i inwestorzy Sieci Aniołów Biznesu,
  • zakres i charakterystyka procesu inwestycyjnego w Sieci Aniołów Biznesu,
  • charakterystyka pozostałych instrumentów wsparcia kapitałowego – seed/venture capital,

Przerwa

  • dokumentacja niezbędna do pozyskania kapitału zewnętrznego – ogólna charakterystyka
  • korzyści i ryzyka związane z pozyskiwaniem kapitału udziałowego od Aniołów Biznesu, funduszy kapitałowych czy rynku giełdowego
  • giełda papierów wartościowych jako docelowe źródło finansowani działalności gospodarczej
  1. Historie sukcesu w inwestycjach typu business angels/venture capital – case study, success stories

Dyskusja

W ramach otwartych spotkań informacyjnych Lubelska Fundacja Rozwoju zapewnia:

  • prowadzenie merytoryczne spotkań przez przedstawicieli zespołu projektu,
  • materiały informacyjne, ulotki dla uczestników,
  • wsparcie w rekrutacji potencjalnych uczestników (mailing, plakaty)

Oczekiwania wobec zainteresowanych instytucji/podmiotów:

  • rozpowszechnienie  informacji wśród potencjalnych uczestników spotkania;
  • zapewnienie sali (min. 20 uczestników), czas trwania spotkania – 5 godz. lekcyjnych;
  • zapewnienie cateringu - drobny poczęstunek dla minimum 20 osób (kawa, herbata, paluszki/ciastka);

Z wybranymi przeprowadzone zostaną negocjacje cenowe

Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt:

cezary.pasternak@lfr.lublin.pl

tel. 081-743-68-26                 

 

Inwestorzy w liczbach

88
13 800 000 zł*
12


Gotowy do działania?

Pokaż swój potencjał, zacznij już dziś: zarejestuj się +
DOTACJE NA INNOWACJE. INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ.