Oferta organizacji spotkań informacyjnych
Stowarzyszenie B-4 niniejszym zaprasza instytucje i podmioty gospodarcze, w tym instytucje otoczenia biznesu, organizacje i zrzeszenia przedsiębiorców z województwa podkarpackiego, do współpracy przy organizacji tzw. otwartych spotkań informacyjnych, realizowanych w ramach projektu „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu” i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 Poddziałanie 3.3.1.
Przedmiot oferty
Organizacja otwartych spotkań informacyjnych, w wybranych miastach województwa rzeszowskiego, realizowanych w ramach projektu „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu”.
a) Grupa docelowa (uczestnicy)
Spotkania skierowane są do:
- potencjalnych inwestorów prywatnych oraz
- projektodawców – przedsiębiorców lub potencjalnych przedsiębiorców (osób zainteresowanych rozpoczęciem działalności gospodarczej)
b) Ramowy program spotkania
1. Prezentacja celów oraz usług realizowanych w ramach projektu „Sieć Aniołów Biznesu na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu”.
2. Finansowanie w formie inwestycji Aniołów Biznesu, fundusze typu seed/venture capital, rynek giełdowy, w tym określenie:
- kim są Aniołowie Biznesu, fundusze typu seed/venture capital,
- projektodawcy i inwestorzy Sieci Aniołów Biznesu,
- zakres i charakterystyka procesu inwestycyjnego w Sieci Aniołów Biznesu,
- charakterystyka pozostałych instrumentów wsparcia kapitałowego – seed/venture capital.
3. Dokumentacja niezbędna do pozyskania kapitału zewnętrznego – ogólna charakterystyka:
- korzyści i ryzyka związane z pozyskiwaniem kapitału udziałowego od Aniołów Biznesu, funduszy kapitałowych czy rynku giełdowego,
- giełda papierów wartościowych jako docelowe źródło finansowani działalności gospodarczej
4. Historie sukcesu w inwestycjach typu business angels/venture capital – case study, success stores.
W czasie spotkania przewiduje się przerwę i dyskusję uczestników.
W ramach otwartych spotkań informacyjnych Stowarzyszenie B-4 zapewnia:
- prowadzenie merytoryczne spotkań przez przedstawicieli zespołu projektu,
- materiały informacyjne, ulotki dla uczestników,
- wsparcie w rekrutacji potencjalnych uczestników (mailing, plakaty).
Oczekiwania wobec zainteresowanych instytucji/podmiotów:
- rozpowszechnienie informacji wśród potencjalnych uczestników spotkania;
- zapewnienie sali (min. 20 uczestników), czas trwania spotkania – 5 godz. lekcyjnych;
- zapewnienie cateringu – drobny poczęstunek dla min. 20 osób (kawa, herbata, woda mineralna, paluszki/ciastka);
Z wybranymi przeprowadzone zostaną negocjacje cenowe.
Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt: nkolber@b4.org.pl; tel. 17-862 39 12